هیچ مگو...

هیچ مگو...

هزار بهانه برای گفتن.هزار بهانه برای شنیدن ..هزار بهانه برای نوشتن!!!!
هیچ مگو...

هیچ مگو...

هزار بهانه برای گفتن.هزار بهانه برای شنیدن ..هزار بهانه برای نوشتن!!!!

گذشت....

در باورم هزاریادِ خرامان، گذشت ورفت

یــادی زِ خاطــرِ یاران  ، گذشت و رفت

دردی به دل نهفتم و  از من گذر نکرد

درمان به راه بود و، ز روحم گذر نکرد

در رهزنِ هزار غریبه به دل نشست

بر من غریب بود و ، غریبی به دل نشست

در من گذشت و گذشت و دمی گذشت

او در تلاش ، که آیا   دمی  گذشت؟

من بخششم هزار جهان را فرو شکست

من مهربانیم همه جان را فرو شکست !

در باور ِ پلیدِ سکوتش چه می گذشت ؟

من دیدم آن سکوت که بر دیگری گذشت!

اکنون نه اعتراض، نه ایمان ، نه اعتقاد

اینک منم جدا و رها ، بی هیچ اعتقاد

بر باورم هزار یاد ِ خرامان گذشت و رفت

دیگر به پشتِ سر، نظرهم نمی کنم ؛گذشت و رفت!!

                                                                  اردیبهشت 84

نظرات 3 + ارسال نظر
چشمه یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ http://ashkolabkhand.blogfa.com/

سلام درود بر طبع روان شما

خب اگه واقعا دوست داری برید چاپ کنید

بای

آرش یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام دوست خوبم.وبلاگت رو دیدم خیلی قشنگ بود.
با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
www.arash-soft.blogsky.com
ما هم علاوه بر داشتن قسمتهای متنوع یک گروه تولید نرم افزار ایرانی هستیم.از سایت ما دیدن کن.اگه میخواهی فقط نرم افزارهای کاربردی روببینی از لسیت موضوعات نرم افزار کاربردی رو انتخاب کن.
منتظر حضورشما هستم.
آرش مدیریت سایت زاویه

فرید دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:27 ق.ظ

سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید
www.parmis-corp.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد